Lowongan Kerja di Astra

Diposkan oleh Work Hard Play Hard

Bagi Anda yang sangat ingin bekerja di perusahaan astra, ini ada peluang untuk bekerja di sana. Dari besar gaji dan tunjangan lainnya memang layak astra jadi salah satu tujuan para pencari kerja yang berdedikasi dan menginnginkan hidup yang lebih baik.

Layaknya perusahaan besar, tentunya ingin menginvestasikan uangnya pada manusia. SDM yang baik akan membuat perusahaan tersebut semakin baik untuk jangka waktu yang panjang, oleh karena itu Astra membuka kesempatan pada Anda untuk menjadi bagian dari pengembangan SDM di sana.

Simak info berikut ini:


Astra Motor is one of business units of PT. Astra International Tbk, which manages distribution, sales and after-sales service for Honda  motorcycles as the main dealer in 11 of Indonesia’s region (out of 29 main dealers) and 101 direct outlets. Now, we are seeking for talented and high caliber candidates who are looking for more challenges and better future to join as Future Leader in the Astra Motor.

Future Leader Development Program

Bali, Bengkulu, Papua, Jakarta Raya, Jawa Tengah, Kalimantan Barat, Kalimantan Timur, Nusa Tenggara Barat, Sulawesi Selatan, Sumatera Selatan, Yogyakarta

Requirements

    * Male / Female, max age 27 years old
    * Candidate must possess at least a Bachelor's Degree, Master's Degree / Post Graduate Degree all major.
    * Minimum GPA 3.0
    * Fresh Graduate are welcome to apply
    * Have experience in the organization
    * Strong analytical thinking and problem solving method.
    * Excellent interpersonal and communication skill
    * Have interest in:
          o Marketing (Area Sales, Logistic, Promotion, People & Channel Development, Market Analysis)
          o Finance & Audit
          o HR ( Organization & Culture Development)
    * Willing to be placed all around our branches in Indonesia

Please send CV, cover letter and photo with email subject “FLDP ASTRA MOTOR” to following address. Only selected candidates will be notified by SMS for futher info.

recruitment@hso.astra.co.id